Choke Choke procent danych jakie serwer, albo klient powstrzymuje przed wys³aniem, bo nie pozwalaj± mu na to ustawione parametry. Po prostu przekroczone zosta³y mo¿liwo¶ci ³±cza na przesy³ danych.
Choke do warto¶ci 10 jest akceptowany
Najczê¶ciej pojawia siê jak nasze rate jest zbyt niskie do podanego cl_updaterate. Podobnie je¶li mamy zbyt ma³e cl_rate do zadeklarowanego cl_cmdrate.
W tym przypadku powinni¶my najpierw sprawdziæ czy nie przesadzili¶my z cl_updaterate i cl_cmdrate i je sukcesywnie zmniejszaæ podczas gry, a¿ choke zniknie podczas ostrych akcji.
Je¶li to nie pomaga zmniejszamy warto¶ci rate i cl_rate.
Na net graphie choke jest wy¶wietlany jako kolor ¿ó³ty w zielonym grafie (ten górny).
¬ród³o: http://www.csserwis.org
|